Avatar billede pm1 Juniormester
10. januar 2011 - 20:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IT Århus Universitet

Hejsa.

Jeg overvejer at søge ind på IT ved Århus Universitet. Er der nogle herinde der går der, og kan fortælle lidt om hvordan fremtidsmulighederne er, og hvad man kan komme til at lave?

Er det stort set kun datalogisk, eller kan man også vælge en lidt anden vej end det rent datalogiske?

Hvordan med lønnen i fremtiden?

Hvis der er andre der har meninger om emnet, tager jeg med glæde imod jeres meninger :-)
Avatar billede pm1 Juniormester
25. december 2011 - 11:23 #1
svar

og kan iøvrigt varmt anbefales :-)
Avatar billede Sanchez-Martin Praktikant
17. januar 2020 - 12:47 #2
Jeg er international studerende ved Aarhus Universitet. Jeg studerer datalogi og består af 4 semestre og slutter med en speciale i datalogi.
30 ECTS - Computer Science
https://www.domyhomework4me.onl/