Avatar billede Afroninjaen Nybegynder
10. januar 2011 - 17:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Køb på Amazon

Hey. Jeg har fundet et fedt USB keyboard på aage.dk som jeg gerne vil købe.

Som altid vil man gerne have til den billigste pris og har derfor fundet ud af at man også kan købe det på amazon da ingen andre danske forhandlere, end aage, handler med det.

Spørgsmålet er så om man SKAL købe det på aage i forhold til strømforsyning i forhold til den danske strøm, kompatibilitet med dansk software osv... eller man kan nøjes med at købe det billigere på amazon?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2011 - 17:42 #1
Er det billigere inkl. div. afgifter?

USB er USB, så strøm er ikke et issue.
Avatar billede nicidem Nybegynder
10. januar 2011 - 17:43 #2
Jep, som John siger, USB keyboard har ikke brug for ekstra strøm, det får nok via USB stikket.
Avatar billede Afroninjaen Nybegynder
10. januar 2011 - 17:44 #3
det er billigere med alt medregnet ja.

og til det andet så har jeg tænkt på det. men ville bare lige være sikker