Avatar billede tjunk Nybegynder
09. januar 2011 - 08:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er hurtig scan sikkert nok?

Er hurtig scan nok, eller skal man foretage en grundig scan?

For at være helt sikker ...

Det gælder for

avast free, den orange

MalwareBytes-Anti-Malware

SUPER-AntiSpyware
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2011 - 08:38 #1
med avast bør du hvis du har mistanke højre klikke på ikonen i systemtray og open avast user intertface under scan computer
foretage en boot time scan af det du ønsker.

det vil den jop gøre før windows starter og der fjerne den boot virus

MalwareBytes-Anti-Malware

slå de ned på udfør fuldstændig scanning hvis du har mistanke

SUPER-AntiSpyware

bruger jeg ikke------ syntes ikke den også er nødvendig

m.v.h
Avatar billede finb Ekspert
09. januar 2011 - 09:56 #2
Følger bare tippet...
Avatar billede 220661 Ekspert
09. januar 2011 - 10:21 #3
Har læst andet steds her på eksperten at på Malwarebytes eget forum, der vælges at man bruger hurtigscan for at scanne efter malware. Må indrømme jeg anbefaler fuld scanning.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2011 - 11:35 #4
#3 Enig, jeg scanner vores pcér hver fredag med antivirusprogrammerne og Malwarebyte, kører fuld scanning
Avatar billede tjunk Nybegynder
09. januar 2011 - 13:51 #5
Tak for det, og kom med et svar
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2011 - 14:41 #6
ok