Avatar billede narkohaj Novice
03. januar 2011 - 10:56 Der er 6 kommentarer
Avatar billede narkohaj Novice
03. januar 2011 - 10:57 #1
har det virkelig stor betydning om det er 100 eller 200 mhz. kan ikk lige greje det. jeg er iøvrigt ligeglad med 3d da jeg mener det en fuser
Avatar billede Jensen DK Novice
03. januar 2011 - 12:34 #2
Det kan nok fås billigere, husk at når du køber en fladskærm med LED så kan du risikere at skulle indvestere i eksterne højtalere da der som regel er dårlig lyd i LED fordi der ikke er megen plads til højtalere.
Se også på et Sony inden du bestemmer dig.
Avatar billede narkohaj Novice
03. januar 2011 - 12:48 #3
hvordan giver jeg dig point
jeg har køber en sound bar fra bw til 10000 så lyden skulle være iorden ,men tak for tippet. jeg forstår dit svar som at fjernsynet er et godt et men at man kan gøre det billigere til samme kvalitet.
Avatar billede pstidsen Novice
03. januar 2011 - 17:56 #4
Hæftede mig lige ved at der kun er et scart. Det kan være et problem hvis du har ældre udstyr uden HDMI f.eks.
Avatar billede Jensen DK Novice
04. januar 2011 - 07:46 #5
Det er nok sammen med Sony nogen af de bedste fladskærme på markedet med mindre at du vil have en Panasonik Plasma.

Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.
Er der ikke lagt et svar på løsningen skal du bede om et svar, så kan du sætte flueben i firkanten under det farvede svar, og klikke på, accepter svar nede til venstre.
De svar uden flueben bliver afvist.
Kommer der ikke et svar inden for 8 til 10 dage så lægger du selv et svar som du så acceptere.
Har du ikke fået løst dit problem så lægger du selv et svar som du acceptere, så har du fået de udlovede point hjem igen, og spørgsmålet er lukket.