Avatar billede mads375 Juniormester
02. januar 2011 - 23:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ide/kritik af banner

Hejsa.

Jeg vil høre om der er nogle af jer der har et par ideer til mit banner. Indtil videre ser det sådan ud:

http://img256.imageshack.us/img256/9041/nytbillede19.png

Jeg synes det er blevet lidt for firkantet, eller er det bare mig?

Har i en ide til hvordan jeg kan gøre det mere spændende at se på?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede rix Praktikant
02. januar 2011 - 23:54 #1
jeg snynes at det er fint med de farver der er og menuen passer ind jeg synes ihvertigfald det er ser pænt ud
Avatar billede durany Nybegynder
03. januar 2011 - 00:10 #2
Avatar billede mads375 Juniormester
03. januar 2011 - 01:06 #3
Hejsa.

Mange tak for feedback indtil videre. Jeg har prøvet at sætte et andet billede ind:

http://img9.imageshack.us/img9/5093/nytbillede20.png

Hvad synes i om det? Logo osv skulle selvfølgelig fjernes. Det er super du pionterer det med min skrifttyper. Jeg har alt for mange.
Jeg har ændret kassen hvor der står "Formål" , så den har samme skrifttype som mine links. Ser det ok ud, eller er "formål" skriften for udtydelig?

Iøvrigt en god ide med skyerne. Jeg vil gerne have banneret skal understrege at der skal bygges en bro. Bliver mit billede jeg har sat ind nu for meget?

Håber i har mere at komme med?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
03. januar 2011 - 02:44 #4
Den sidste her er sku god synes jeg:

http://img689.imageshack.us/img689/8805/nytbillede21.png

Hvad siger i til den?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede mads375 Juniormester
03. januar 2011 - 02:44 #5
Hejsa.

Den sidste jeg har lavet er sku god tror jeg:

http://img689.imageshack.us/img689/8805/nytbillede21.png

Hvad siger i til den?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede kbryhl Nybegynder
03. januar 2011 - 13:20 #6
Hej Mads,

Efter den sidste du lagde op har jeg lidt kommentarer.
- Din font er ustyrlig grim. Du skal lige få styr på skydningen mellem bogstaverne så de kan læses ordentlig + at i toppe af photoshop når du har text tool åben.. Prøv da at skifte anti-aliasing til Sharp eller Strong.. Den syner meget meget kantet.. Dette gælder for hele billedet.

Synes dine menu punkter er alt for store - men det er jo en smag sag.
- Også din røde underline, er for lang ift. menuen selv.

Sørg også for at holde samme afstand i top og bund i "Formåls" boksen. Ingen grund til det er rodet der.

Håber det gav lidt - også noget konstruktivt :)
Avatar billede mads375 Juniormester
03. januar 2011 - 14:55 #7
Hejsa igen.

Super fedt du ser de ting. jeg har sat mine overskrifter med større mellemrum, sat dem till strong og lavet et nyt link "studerende"

De har alle sammen samme mellemrum nu. Endvidere har jeg lavet skriftstørrelsen lidt mindre.
Den røde linje har jeg lavet lidt mindre også.

Min font, øv jeg synes den er super fed :-/ Jeg er så meget i tvivl om fonte. Har du et forslag jeg kunne prøve at bruge istedet for. Selve min tekst type, har jeg valgt til Tahoma. Hvad synes du om den?

Håber at få noget mere feedback

Linket til det nye er her:

http://img816.imageshack.us/img816/104/nytbillede22.png
Avatar billede mads375 Juniormester
04. januar 2011 - 20:00 #8
krybl ligger du ikke et svar? :-)
Avatar billede zorce Nybegynder
23. februar 2011 - 19:52 #9
Jeg ville prøve følgende
1) Fjerne boxen
2) Sætte ejendoms-mægler.dk ned hvor boxen var og så i hvid
3) Skrive indhold af box i let skrift evt imellem kuglerne:
        "Skaber bro imellem
      studerende og erhvervslivet"

Bum