Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
31. december 2010 - 11:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

mit skrivebord forsvinder inden for 1 minut.

hejsa. når jeg logger ind på min stationær...

så somregel virker det hele godt og grundigt nok. men efter 1 minut. så kommer der et billede op på hele min skærm og fylder hele skærmen. og det billede er det samme som jeg har på mit skrivebord.
anyways. når det dukker op så kan jeg ikke gøre end skid end at gå ind i ctrl + del

men kører med windows 7.

nogle der kan hjælpe her?
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2010 - 11:26 #1
Har du prøvet systemgendannelse evt. fra fejlsikret  (F8 under opstart) fra før problemet opstod ?

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions
Avatar billede haverslev Novice
31. december 2010 - 11:27 #2
Du gider jo ikke deltage i dine egne åbne spørgsmål og svare de folk der prøver at hjælpe dig.

Kig disse ikke grønne igennem først, så er det muligt at vi har en løsning:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Dark-Creation
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
31. december 2010 - 12:23 #3
ok. sorry at jeg ikke har svaret på alle mine tråde. retter på dem nu.
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
31. december 2010 - 12:26 #4
såen der. nu har jeg skrevet til dem de skal give svar så jeg kan accepte... mere kan jeg ikke gøre.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2010 - 12:38 #5
Og respons på #1?
Avatar billede haverslev Novice
31. december 2010 - 12:38 #6
Start din pc i fejlsikret tilstand og prøv at gå ind i skærmindstillinger og sætte opløsningen ned.

Hvis du evt. har hentet en bagrund fra nettet, så prøv at fjerne/ændre det til et standard bagrund/tema

Hvad med dette?
http://www.eksperten.dk/spm/919856
Avatar billede Dark-Creation Nybegynder
31. december 2010 - 12:43 #7
såen der. mangler kun svar på 2 af de gamle + denne her :). og ja det hjalp haverslev. takker, nu kan du godt skrive svar så denne her kan lukkes :)
Avatar billede haverslev Novice
31. december 2010 - 12:49 #8
Fint og godt nytår til alle :-)