Avatar billede rmk24 Nybegynder
30. december 2010 - 12:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

script til test af radiostream

Som emnet siger så mangler jeg et script til at teste om der er forbindelse til en radiokanal online. altså om den spiller.

nogen der har en ide om hvad jeg kan bruge eller guide til at komme igang. er lidt på bar bund
Avatar billede fixbabe Nybegynder
01. januar 2011 - 10:42 #1
Snakker vi er om en shoutcast kanal eller hvad? Lidt mere info ville være nice
Avatar billede rmk24 Nybegynder
01. januar 2011 - 11:08 #2
bare forskellige online radio. har en portal med det. men kedeligt at tjekke alle kanaler om de er blevet flyttet og nede.

bruger embedded windows media player til at afspille på siden.

www.play4all.dk det er derinde.

håber du har ideer for jeg er lost. har prøvet lidt forskelligt
Avatar billede rmk24 Nybegynder
05. januar 2011 - 14:25 #3
lukker den bare igen