Avatar billede gulerodden Nybegynder
29. december 2010 - 20:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

optage program til spil.

hej, jeg er løbet ind i et problem da jeg skal optage en del forskellige matches som vi skal køre i et spil, men jeg kan ikke finde et program som optager det hele i én fil i stedet for en masse små på 1-4 gb.

nogen der ved hvordan dette gøres ?

og nej vi kan ikke bare bruge et normalt kamera, kvaliteten vil være for dårlig.
29. december 2010 - 22:58 #1
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/gulerodden - du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på dine tidligere spørgsmål !!!
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

---

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede gulerodden Nybegynder
01. januar 2011 - 20:42 #2
oh sry, jeg har dog svaret på stort set hvert eneste spørgsmålet

vidste dog ikke at jeg skulle give point på den måde...
01. januar 2011 - 21:39 #3
Du skriver du tjekker? I flere af dine spørgsmål er det mangl. feedback fra dig der er problemet...

Og så længe at der stadig står Point ude: 1.040 ved dit navn sååååå....

Hvis du ikke har fået [svar], selvom du har 'bedt' om det (eks. http://www.eksperten.dk/spm/902021), så må du selv lægge et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dig selv...

---
01. januar 2011 - 21:39 #4
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilke programmer har du haft gang i ?
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 00:55 #5
Ved ikke hvordan du vil bruge det, men http://camstudio.org/ er altid god ;)
Avatar billede gulerodden Nybegynder
14. januar 2011 - 15:59 #6
@pstidsen

tak, det program virkede ret godt :)
(nu til det halløj med point igen...)
Avatar billede pstidsen Novice
14. januar 2011 - 16:00 #7
Super. Godt det hjalp :)
Avatar billede gulerodden Nybegynder
14. januar 2011 - 16:24 #8
ville egentlig bruge det til en livestream eller en anden form for optagning da som sagt mit internet er for langsomt til livestream xD hehe men igen tak for hjælpen :)