Avatar billede andreasng Nybegynder
28. december 2010 - 21:21 Der er 2 kommentarer

Parknet, Wireless Router, Netproblemer

Hej

jeg bor på nørrebro, og har parknet

der er fint internet i stikket i væggen.

sætter jeg min wireless linksys router til er der ikke uden videre internet.

Er der nogen som har parknet og/eller kender til det som kan fortælle mig hvilken indstillinger routeren skal have, da parknet.dk ikke beskriver det specielt godt/slet ikke?

mvh andreas ng
Avatar billede crill869 Nybegynder
28. december 2010 - 21:50 #1
Kan du ikke opsætte ruteren manuelt??
Avatar billede andreasng Nybegynder
28. december 2010 - 22:06 #2
det er det jeg gerne vil.

og det kan jeg godt, men parknet fortæller intet om hvad indstillingerne skal være, og der er tvetydige informationer. Jeg syntes jeg har prøvet det hele af, men uden held.