Avatar billede ballum-it Praktikant
28. december 2010 - 11:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til fjernadgang

Findes der et Teamviewer lignende program, der er gratis?

Teamviewer kan downloades i en gratis version, men ved den nye udgave, kan session kun være på 5 min. Det er til tider for kort tid, når man vil hjælpe nogen.

Er der nogen der kender til andre muligheder, hører jeg meget gerne.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
28. december 2010 - 11:33 #1
Jeg har nu lige brugt 15 min. på min sidste session
Avatar billede ballum-it Praktikant
28. december 2010 - 11:47 #2
Den jeg havde var version 5, men på et tidspunkt krævede den at jeg opdaterede til 6, og så var det slut med de længere sessioner. Men måske jeg bare skal prøve at afinstallere og installere igen, for at kunne igen.
Avatar billede 50573433 Nybegynder
28. december 2010 - 11:56 #3
Jeg har: 6.0.9665 beta
Avatar billede ballum-it Praktikant
28. december 2010 - 13:11 #4
Det var underligt. Kan du være på en andens pc og arbejde der i længere end 5 min??
Avatar billede 50573433 Nybegynder
28. december 2010 - 17:25 #5
Qbruger
Prøv og kontakt mig på Skype, så kan vi lige teste det mellem dig og mig.
Mit skypenavn er: "jessie-peter".
Avatar billede ballum-it Praktikant
06. januar 2011 - 16:48 #6
Fandt dette ved nærlæsning på deres side:

Du skal have en licens, hvis du vil oprette en fast forbindelse med et kundemodul med eget logo. Du kan også afprøve modulet i forbindelse med gratisversionen. I så fald bliver forbindelsen imidlertid automatisk afbrudt efter fem minutter.

Så der er forklaringen, for var lige det jeg havde oprettet. Men nu kører det fint, men så uden logo :)
Avatar billede ballum-it Praktikant
27. januar 2011 - 07:24 #7
Lukker. Fandt selv fejlen. Se ovenfor.