Avatar billede dong2007 Nybegynder
26. december 2010 - 13:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad Må Man Slet og Ikk Slet i Windows mappen??

Hej Folkens....

Jeg bruger et lille fint program der hedder Treesize, den viser hvor meget hver enkelt mappe bruger. Jeg blev da noget overrasket over hvor meget der var brugt i windows mappen. Men da det er en system mappe, tør jeg ikk bare og slette det der passer mig, da det kan gå helt galt hvis jeg nu sletter noget som ikk må slettes i mappen :). (bruger windows 7 64bit)

Det drejer sig  om følgende mapper.
Windows/winsxs
Windows/installer
Windows/assembly
Windows/syswow64
Windows/OEM

Her er et billed over hvor meget de fylder, hver enkelt af de mapper
http://img264.imageshack.us/f/mman.png/
Men er det noget man må slette?

Mvh Dong
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2010 - 15:25 #1
Hvis du sletter en eneste af disse mapper  må du tage dig god tid for så skal du igang med at installere påny.
Avatar billede dong2007 Nybegynder
26. december 2010 - 16:18 #2
Okej, så direkte sagt, så skal jeg lade dem være...

Er der nogen tommelfinger regel om var meget plads der minimum skal være på C drevet, for at det kører stabilt og godt??
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2010 - 16:24 #3
En ren instalation af Win7 fylder mellem 8 & 10 Gb alt efter 32 eller 64bit system dertil kommer så dine programmer i mit tilfælde er jeg på ca 30Gb men har også nogle tunge programmer indstalleret.
Avatar billede dong2007 Nybegynder
28. december 2010 - 13:11 #4
Okej har selv ca 56GB på, så det må være rigeligt...:)
Bare skriv et "svar" så får du pointene :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. december 2010 - 13:17 #5
Samler ikke:-)
Avatar billede jescool31 Praktikant
30. december 2010 - 11:25 #6
h
Avatar billede dong2007 Nybegynder
02. januar 2011 - 00:57 #7
okej iorden :)