Avatar billede sibbe Nybegynder
26. december 2010 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Administratoradgang

Har netop indstalleret nyt WiFi modem på mit Stofanet bredbånd. Når jeg indtaster IP adressen 192.168.0.1 i min browser (IE, W7) får jeg alle mulige web-sider, men ikke administrator adgang til mit modem. Hvordan undgår jeg at ryge igennem til nettet, så jeg kan opsætte modemet?
Avatar billede bentemil Praktikant
26. december 2010 - 11:51 #1
Tag stikket ud til internettet, og cable direkte til modemet!
Avatar billede swiatecki Novice
26. december 2010 - 14:47 #2
i nogle browsere hjælper det at explicit skrive http:// foran
Avatar billede kimtheman Novice
26. december 2010 - 15:10 #3
Hvad model er det lige du snakker om af et Wifi modem?

Selve modemmet skal du vel ikke opsætte, det er vel ordnet fra stofanets side?

Eller er det fordi det er en router du snakker om?

Hvis det er som det plejer ved stofanet, så skal du ind på deres log ind side, hvor du skal logge på med dine brugeroplysninger som du tidligere har fået fra stofanet, og derinde kan du også sætte den til automatisk log på (når du bruger internet, så du ikke skal skrive kode hver gang)osv.

Bare skriv http://stofanet.dk i browseren (mener jeg)
Avatar billede sibbe Nybegynder
10. januar 2011 - 20:23 #4
Tak for svarene. Det var netop som kimtheman beskrev det. Sådan går det, når man glemmer at læse, hvad der bliver skrevet til en
Avatar billede kimtheman Novice
10. januar 2011 - 21:23 #5
Hvad var lige som jeg beskrev?