Avatar billede Xbs Nybegynder
24. december 2010 - 17:34 Der er 3 kommentarer

HØJTALER OG LYD !!!

Hej folkens..
Jeg har et lille problem med mit lyd og derfor spørg jeg om hjælp da jeg ikke har så meget forstand på det..
Jeg har:

http://dk.creative.com/products/product.asp?category=4&subcategory=789&product=15774&listby=usage

Problemet er at højtalerne har 3 stik (grøn, lyserød og sort) og der har jeg også bag computeren, men da jeg putter dem alle i deres farve virker kun de 2 af dem så derfor bliver jeg nød til at sætte de 3 stik sammen i 2 Jack Adapter og putte dem i den grønne hul om bag min computer før de alle gider at virke..

Er der er ikke der har en løsning på hvordan jeg kan putte dem alle i deres egen farve og virke??

På forhånd tak og god jul :)

XBS
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 20:51 #1
har du installeret softwaren til dit lyd kort ?.
det er ikke nok kun at have driver`en installeret
Avatar billede webweaver Praktikant
24. december 2010 - 22:14 #2
Der må også være noget lyd indstilling under lydstyrke, om det skal være stereo og så videre ...
24. december 2010 - 22:31 #3
<Xbs>: Vil du pænt vende tilbage hertil ?
Det har du sjældet gjort i dine tidligere gamle stadig åbne spørgsmål -> Point ude: 310 http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Xbs

Derefter kan du måske få fidusen / pointen ...