Avatar billede flintstone Novice
23. december 2010 - 17:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Reparartion af Win 7

Kort og godt.....kan jeg reparere Win 7 ligesom jeg kunne med XP?
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2010 - 17:15 #1
Øhh!!! Ja!
Avatar billede flintstone Novice
23. december 2010 - 17:34 #3
heinzdmx....funker den på samme måde, som når man brugte XP skiven og så bare laver en traditionel reparation?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
23. december 2010 - 18:08 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2010 - 18:55 #5
Repair funktionen i Win7 er noget bedre end den i XP.
Samme fremgangsmåde som ved XP.
Avatar billede flintstone Novice
24. december 2010 - 10:35 #6
Det lyder dejligt at det er blevet nemmere, men hvis jeg kigger nærmere på "dummi"linket, så mangler lidt den funktion fra XP, hvor man egentlig bare reparerer den eksisterende installation uden at slette noget. Eller er det mig som ikke kan se skoven for træer.....?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. december 2010 - 11:33 #7
Den er der plan, alle de ting der på reparation diskene sletter ikke noget (undtagen kommando linje format værktøj...)
Avatar billede flintstone Novice
24. december 2010 - 13:09 #8
Ok....vil prøve det har i julen.....heinzdmx, smid et svar for point
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. december 2010 - 14:39 #9
Svar
Glædelig jul og godt nytår