Avatar billede Bygland Nybegynder
22. december 2010 - 20:50 Der er 12 kommentarer

Virus programmer

har overvejet om  ESET NOD32 Antivirus og SuperAntiSpyware Professional ville køre fint på min maskine?

har WIndows 7 64-bit

eller skulle jeg tage ESET Smart Security? eller noget helt andet?
Avatar billede chalde Seniormester
22. december 2010 - 21:31 #1
Personligt kører jeg med MSE (Microsoft Security Essentials) og sund fornuft 1.0. Begge dele er gratis, og snavs holdes væk.
MSE kan hentes her: http://www.microsoft.com/security_essentials/default.aspx?mkt=da-dk
Sund fornuft 1.0 er hjemmestrikket, og indeholder bla. funktioner såsom "udlever ikke passwords", "download ikke mystiske filer" m.m.

På job skiftede vi fra ESET til MSE på brugernes bærbarer, og dette har vist sig for at være en ganske funktionel løsning.
Hos brugerne er der desuden ikke føromtalte Sund Fornuft, og hvis den er, så er det en yderst begrænset alfa-udgave ;)
Avatar billede Bygland Nybegynder
22. december 2010 - 21:39 #2
Men her på denne side, siger de at ESET og superantispyware skulle være gode men holder MSE alt væk? og tager det ikke meget af ens plads?, imens man spiller?
Avatar billede Techwork Praktikant
22. december 2010 - 21:40 #3
Jeg bruger også Microsoft Security Essentials, da jeg ikke har lyst til at betale for de løsninger der findes, da jeg ikke synes de er bedre end MSE. MSE er lige kommet i version 2.0, som jeg opgradere til i går. Er rigtig godt tilfreds med den.

Den stiller ikke en masse spørgsmål og den sløver ikke computeren ret meget, som f.eks. Norton Internet Security.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2010 - 21:41 #4
Hvorfor bliver du ikke i den oprindelige tråd??
http://www.eksperten.dk/spm/927088
Avatar billede Bygland Nybegynder
22. december 2010 - 21:43 #5
det ikke det samme spørsmål? vel...
Avatar billede Bygland Nybegynder
22. december 2010 - 21:44 #6
Tak for det du (;
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2010 - 21:49 #7
Hvad er det lige du spørger om nederst i den anden tråd?
Det er lige det du skriver om i indledningen.
Avatar billede Bygland Nybegynder
22. december 2010 - 21:53 #8
Der stiller jeg et spørgsmålet til EN? her stiller jeg et spørgsmål til flere, som kunne fortælle mig om ESET?
Avatar billede 220661 Ekspert
22. december 2010 - 22:07 #9
Man stiller ikke kun spørgsmål til en her på Eksperten.
Det er er frit forum hvor alle deltager på lige fod.
En bruger fra den anden tråd kommenterer også på du har oprettet med samme indhold her, så det er ikke for sjov jeg siger det.
Så derfor bør du lukke en af trådene.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2010 - 07:10 #10
bygland Der er nogle brugere der har kommert med forslag til det du spørger om. Er det noget du kan bruge?
Avatar billede kasperff Nybegynder
28. december 2010 - 15:04 #11
brug Nvidia - det er gratis
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2010 - 20:53 #12
Kasperff kan du finde nogle links til at downloade Nvidia antivirus?