Avatar billede dagreyman Nybegynder
20. december 2010 - 11:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til hvordan et site er lavet.

Hej eksperter,
Er der en af Jer, som kan give mig et indblik i hvordan svenprim.com er lavet, er helt med på at der er noget jquery.
Men har I set noget ligende et sted, hvor der er en vejledning til opbygning eller ligende..??

/T
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
21. december 2010 - 21:46 #1
det ser ud til at de har brugt Wordpress til at opbygge det i.

Tjaa, et sted at starte er jo på http://jquery.com. Jquery er faktisk rigtig godt dokumenteret, så det er nemt at komme igang :D

God Jul :D
Avatar billede dagreyman Nybegynder
28. december 2010 - 11:52 #2
Tak for beskeden, men inden jeg skrev her, havde jeg rundet jquery.com.
Kunne nu godt tænke mig lidt mere konkret viden omkring siden, nogen der kan hjælpe??

Og god jul :-)
Avatar billede dagreyman Nybegynder
03. januar 2011 - 09:01 #3
Prøver lige engang til i dette nye år, er der ikke nogen der kan komme med nogen input til hvordan svenprim.com er lavet?

Godt nytår :-)
Avatar billede martiinkolle Nybegynder
03. januar 2011 - 22:01 #4
Den bruger højst sandsynligt en slags ajax request for at hente billederne. Men det er lidt svært at sige, for synes ikke lige jeg kan finde det script hvor han henter tingene,. Har du prøvet at kontakte ham? :D
Avatar billede dagreyman Nybegynder
04. januar 2011 - 09:08 #5
Nej det har jeg ikke endnu, men det bliver det næste jeg gør, hvis ikke at jeg finder på en løsning.

Er kommer frem til at det er lavet i WordPress som du skrev og at det bruger theme dynamix, og det theme er jeg så igang med at prøve :-)
Avatar billede dagreyman Nybegynder
08. februar 2011 - 14:52 #6
Lukker