Avatar billede newcoder Nybegynder
20. december 2010 - 09:42 Der er 5 kommentarer

ASP på et PHP webhotel?

Hej - jeg har en lille persontypetest kodet i ASP, som jeg nu skal bruge på et site som er kodet i PHP og som ligger på et PHP webhotel fra UnoEuro. Jeg har hørt at det er muligt at gøre det med en emulator. Mit spørgsmål er om dette er muligt og hvis ja, hvordan virker det?
Avatar billede The_Buzz Novice
20. december 2010 - 10:46 #1
Lytter med...
NB: Jeg tror det er muligt, men at der skal installeres et plugin, og det får du nok aldrig UnoEuro til.
Avatar billede repox Seniormester
20. december 2010 - 11:27 #2
Som #1 siger, får du ikke meget ud af at prøve at få unoeuro til at hjælpe dig med ret meget.

Dit bedste bud ville også nok i længden være at konvertere ASP scriptet til PHP.
Avatar billede newcoder Nybegynder
20. december 2010 - 11:53 #3
Okay - tak for hjælpen begge to. Der er nok ingen anden udvej end at kode det om. Hvis der er nogen der er interesserede i den opgave og har tid snarest, så kontakt mig gerne på mail froghead@gmail.com.
Avatar billede The_Buzz Novice
20. december 2010 - 19:01 #4
Se eventuelt min side www.modified.dk for freelance php arbejde.
Avatar billede Mikardo Nybegynder
27. oktober 2011 - 09:51 #5
er dit asp script baseret på en mssql database ?
hvis dette er tilfællet vil jeg anbefale dig at omskrive dit asp script med php ODBC.

ellers skal du til og lave en ny mysql database .. men well .. det er jo smag og behag.