Avatar billede SonniBoy Nybegynder
19. december 2010 - 19:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Trådløs printer

Prøver lige igen, har oprettet et spørgsmål herinde, men behov og krav har ændret sig siden da.

Min gamle printer er gået i stykker og jeg skal dermed bruge en ny - jeg håber derfor I kan hjælpe, da jeg ikke har meget forstand på printere.

Mine krav/behov:
Jeg er studerende, så jeg printer mest dokumenter (sort/hvid), og ser helst en printer med lave omkostninger per print.
Den skal kunne printe i farver.
Den skal være kompatibel med Android OS, eks.: http://www.printershare.com[...]
Den skal selvfølgelig være trådløs/Wi-Fi

Jo billigere, jo bedre :-)

Jeg har selv haft kigget på: http://www.komplett.dk[...] - som det bedste bud jeg selv har kunne finde frem til. Multifunktion er ikke et krav, men de fleste jeg har fundet frem til har dog været dette, da det bliver for dyrt med farve-laser - og ikke inkjet der lever op til kravene lader til at være multifunktion.

Jeg har tidligere haft en Brother laserprinter med sort/hvid, jeg var meget tilfreds med.
Avatar billede SonniBoy Nybegynder
19. december 2010 - 19:11 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2010 - 19:21 #2
start med at lukke de gamle spg om samme emne
Og om du så stille 50 spg, så vil vi stadig ikke nødvendigvis pege på den samme model, som du har sat dig i hovedet, at du vil have.
Køb - og lev med det.
Avatar billede SonniBoy Nybegynder
19. december 2010 - 19:40 #3
@Claes57 - Hvis du mener "DET gamle spørgsmål om samme emne", vil jeg da tilføje: A) Det er samme emne, men med andre behov + behov for flere point, derfor grund til ny tråd (jeg kunne ikke se mulighed for at redigere indhold + point), B) Kan ikke umiddelbart finde ud af hvor jeg lukker mine spørgsmål, da jeg er vant til en anden forum-opbygning.

Derudover ser jeg intet brugbart i resten af dit indlæg. Hvorfor antager du at jeg har sat mig en model i hovedet? Det er blot et tilfældigt eksempel på noget jeg tror vil kunne opfylde mit behov, ikke andet. Og hvorfor skulle I derudover også "pege" på denne model, når mit indlæg lægger op til at I (andre brugere) skal guide mig mod en anden model, og bestemt ikke nødvendigvis den fra eksemplet jeg har medtaget.

Hvis jeg ville gå efter "Køb - og lev med det"-fremgangsmåden ville jeg vel ikke have grund til at bruge tid herinde, vel? Det er for mig et overvejelseskøb, hvor jeg bruger tid i informationssøgningsfasen og til vurdering af alternativer.
Avatar billede SonniBoy Nybegynder
20. december 2010 - 10:33 #5
Det lyder da bestemt som et bud - dog ser det ikke ud til at den er kompatibel med Android, hvilket er et krav, da jeg bruger Android både på mobiltelefon og på min tablet.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2010 - 10:48 #6
du er under alle omstændigheder nødt til selv at teste printeren. De skriver jo "The list is for information purposes only. In some cases, even if printer is present in this list, it may not connect properly with PrinterShare."
Avatar billede SonniBoy Nybegynder
20. december 2010 - 10:57 #7
Uanset om de ikke garanterer det virker (hvilket nu mest virker som en juridisk sikkerhed, de får gode anmeldelser generelt), vil chancen for at det virker med en printer PÅ listen være relativt større en en printer der IKKE er på listen, omend de der ikke er på listen slet ikke vil være understøttet. Listen er mit bedste/eneste udgangspunkt, som jeg må holde mig til mht. Anodroid kompabilitet.
Avatar billede SonniBoy Nybegynder
10. august 2012 - 11:34 #8
lukker
Avatar billede SonniBoy Nybegynder
10. august 2012 - 11:34 #9
lukker