Avatar billede GitteK Nybegynder
19. december 2010 - 15:27 Der er 7 kommentarer

hvordan installerer jeg HP laserjetP1006 printer paa computer med windows7

Jeg kan ikke installere min HP LASERJET p1006 printer paa min nye hp computer med windows7
Jeg har ikke cd med driver for printer hp laserjetP1006
Jeg har vaeret inde paa HP website, men kunne ikke finde ud det

Hvordan goer jeg?
Avatar billede milter Ekspert
19. december 2010 - 15:52 #1
Avatar billede GitteK Nybegynder
19. december 2010 - 15:59 #2
ok.jeg proever
Avatar billede GitteK Nybegynder
19. december 2010 - 16:17 #3
Det tager 3-4 timer st dowmloade programmet, saa det varer lige lidt inden jeg vender tilbage og melder om det er ok
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2010 - 16:22 #4
Hej GitteK

Ved ikke om det er sådan lige med din printer, men mange printere af HP fammilien skal have printer driveren installeret FØR du kobler den til pc med usb.
Avatar billede GitteK Nybegynder
19. december 2010 - 20:50 #5
Kaere Milter

Jeg har nu downloaded driver og installeret min printer
Jeg downloadede foerst det lille program, men jeg kunne ikke
installere printeren ved hjaelp af dette
Derefter downloadede jeg det store program og flere gange
blev jeg noedt til at starte forfra, fordi forbindelsen ikke
er altfor god

Men da jeg foerst fik det store program downloaded, saa gik alt lige som det skulle

tak fpr denne gang
Avatar billede milter Ekspert
19. december 2010 - 22:11 #6
Kære GitteK.

Velbekom.

Og så bør du nok som næsten ny bruger lige kigge på disse tekster vedr. regler for eksperten.dk :

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-5

Jeg skriver dette indlæg som et "Svar", (ikke en "Kommentar"). Så skulle du få muligheden for at "Acceptere" eller "Afvise". Du accepterer, hvis du mener, min hjælp har løst dit problem og afviser, hvis ikke. På den måde overføres point fra din til min konto, og andre kan se, at problemet er løst.

På samme måde bør du afslutte dit andet spørgsmål herunder ved at acceptere svaret fra karise_larry:

http://www.eksperten.dk/spm/922806

Derefter vil du selv og andre under din profil kunne se, at der er 0 point ude. Det gør det meget lettere for dig at få god og hurtig hjælp, næste gang du stiller et spørgsmål her :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. december 2010 - 21:24 #7
Enig i #6.