Avatar billede slotski Juniormester
18. december 2010 - 17:19 Der er 3 kommentarer

MacBook Pro vil ikke starte

Hej eksperter

Jeg sidder her med maskine der er et halvt år gammel.
Igår frøs den konstant og efter tvagslukning viste den
Kun gråt billede med logo i. Jeg fik den startet op vist nok med
Dvd'en med applikationer, bagefter lavede jeg en hardware test
Uden fejl men da jeg skulle lave en back up kom den regnbue farvede
Frem igen og gav problemer.

Jeg syntes jeg tryllede på D igår men jeg kan ikke huske kommands
og jeg kan dårligt undvære den.

Fejlfri hardware test...

Håber på hjælp
Mvh. Martin
Avatar billede Angel-Freak Nybegynder
02. januar 2011 - 21:11 #1
Jeg har haft samme problem. Ringede til apple og de kom med dette forslag
To start up into Safe Mode (to Safe Boot), do this:

  1. Be sure the computer is shut down.
  2. Press the power button.
  3. Immediately after you hear the startup tone, hold the Shift key. The Shift key should be held as soon as possible after the startup tone but not before.
  4. Release the Shift key when you see the gray Apple icon and the progress indicator (looks like a spinning gear).
Avatar billede slotski Juniormester
02. januar 2011 - 21:45 #2
Det lykkedes mig at få den startet via dvd'en, men den fryser stadig ofte uden at der er meget åbent. Har som skrevet testet den, reinstalleret snow leo, men stadig med det farvede hjul fremme for ofte.
Avatar billede Angel-Freak Nybegynder
03. januar 2011 - 22:03 #3
Der skal skrive nye binareis i din mac så ring til apple og hør hvad de siger.