Avatar billede MinibruV Nybegynder
17. december 2010 - 19:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Musen virker ikke efter et genstart?

Hejsa.

Jeg har bøvlet en del med min mus her på det sidste og har endnu ikke fået løst problemet.

Efter min computer har været slukket/genstartet, står min mus af.
Så bliver jeg nød til at trække USB-stikket ud og indsætte det igen og vupti, så kører den fint igen?

Jeg har prøvet lidt for at få løst problemet, men desværre uden held.
fx.
- geninstallation af musens driver.
- Læst på forskellige forums om dette problem, men intet har kunne finde.

Styresystem: Win7
Mus: Razer Lachesis

På forhånd tak.
Avatar billede ksoren Nybegynder
17. december 2010 - 19:32 #1
Prøv at gå i bios og foretag en ændring i usb legacy support
Avatar billede Techwork Praktikant
17. december 2010 - 20:08 #2
Har du prøvet at skifte USB port?
Avatar billede MinibruV Nybegynder
17. december 2010 - 20:37 #3
Jeg fik kigget på det. Det var ikke det - men fandt et tilsvarende problem online.

Men tak for svarene.
17. december 2010 - 22:36 #4
... check evt. hos [Razer Lachesis]'s hjemmeside om der skal/bør en særlig driver til ?

Eller HAR du fundet pointen ?
Avatar billede MinibruV Nybegynder
18. december 2010 - 01:14 #5
Jeps. Jeg kiggede lidt rundt omkring på deres hjemmeside, og der var der folk der havde haft samme problem :)
Avatar billede panebb Novice
18. marts 2011 - 13:53 #6
husk at lukke :-)
Avatar billede MinibruV Nybegynder
19. april 2012 - 12:30 #7
tak