Avatar billede musiki Nybegynder
17. december 2010 - 15:14 Der er 1 løsning

Flere tabeller på en side med faste table heads.

Hej,

jeg skal lave en side hvor der er flere tabeller. For hver tabel vil det være relevant at fryse table head, så den følger med ned når brugeren scroller ned ad siden. Når brugeren møder næste tabel skal table head stoppe - og en ny ruller med ned.

Mange af de jQuery løsninger og CSS hacks jeg har set bruger en iframe-lignende metode, hvor hver tabel har en fast højde og så er der en scrollbar i siden. Godt nok får de table head med ned, men det totale overblik forsvinder.

Nogen der har nogen ideer?
Avatar billede musiki Nybegynder
22. december 2010 - 00:56 #1
Ingen svar.