Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
17. december 2010 - 13:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Webdesigner/Multimediedesigner søger freelance opgaver! (og samarbejde med programmør)

Hej alle eksperter :)

Mangler du en designer, skal du være velkommen til at kontakte mig!

                Mit portfolio: http://cltb.dk

Kontakt mig, hvis du læser dette og mangler en designer på et projekt, eller hvis du måske kan få brug for mig i fremtiden. :)

Jeg er også meget interesseret i at komme i kontakt med en webprogrammør (med en del erfaring!!), som ser en fordel i at "samarbejde" med mig. Jeg har en del opgaver, hvor jeg godt kan finde på at ansætte en programmør, så de bliver løst hurtigtigere.
- Jeg regner med at vi kan sende opgaver til hinanden?

                E-mail: me[at]cltb.dk

                Tlf.: 6029 5223

__________________________________________________________________________________

Kort om mig:
Jeg er uddannet multimediedesigner og har meget erfaring indenfor web og grafik. Jeg beskæftiger mig meget med sociale medier og nye design trends. Min stærke side er at designe flotte og brugervenlige hjemmesider i Photoshop. Jeg er fleksibel, pligtopfyldende og meget grundig! :)

Ydelser:
- Webdesign
- Logo
- Visuel identitet
- Banner
- Animationer
- Slideshows
- Wordpress
- Illustrationer
- Visitkort
- Brochurer
- Annoncer
- Invitationer
- Takkekort
- Ikoner
- Facebook
- Social Media Avatar
... og meget meget mere :)

Software kompetencer:
Photoshop, Illustrator, InDesign, Final Cut til fingerspidserne. Jeg animerer i Flash.

Scripting:
Jeg er designer, men har en begrænset erfaring indenfor programmering (HTML og CSS).

Uddannelse:
46h Medie- ErhvervsAkademiet Køge. + Studentereksamen.
Praktik: INAREA, New York.
________________________________________________________________________________

Mange hilsner
Christina Bruun

Tlf.: 6029 5223
E-mail: me[at]cltb.dk
Web: http://cltb.dk
Avatar billede keysersoze Guru
17. december 2010 - 14:08 #1
2.Regler for brug af Eksperten.dk
1.Det er ikke tilladt at:
7.spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:
5.køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge sagen.
Avatar billede ChristinaBruun Nybegynder
17. december 2010 - 14:14 #2
Hej keysersoze

Nå det vidste jeg ikke, jeg troede det var i orden, når det var under job/opgaver. :)

Jeg kendte ikke til papkassen.dk, så den vil jeg prøve.

Mvh.
Christina
Avatar billede keysersoze Guru
17. december 2010 - 14:34 #3
Selvfølgelig ved du det for betingelserne er jo læst igennem ved oprettelse af din bruger - men enhver kan jo glemme (:

papkassen er nok ikke det rigtige sted for dig - nok nærmere amino.dk.