Avatar billede SonniBoy Nybegynder
16. december 2010 - 15:44 Der er 1 løsning

Mediadeling, WMP og IP-radio (Vista)

Jeg har et problem jeg håber I kan hjælpe med:

Jeg har netop fået en IP radio fra "International receiver company" fra TDC, model IKR1224WT

Jeg har Windows Vista Home Premium 32 bit, YouSee trådløs internet med deres trådløse modem.

Jeg vil gerne afspille mit musik fra computeren via radion og skal derfor dele musikken i WMP. Men når jeg går ind i Bibliotek -> Mediedeling -> Del filer med: Finder den ikke radioen.

Når jeg derimod går ind i netværk finder den fint radion, men når jeg så dobbeltklikker på den, kommer jeg til mediedeling i WMP, hvor den så IKKE finder radioen heller.

Nogle idéer til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede SonniBoy Nybegynder
10. august 2012 - 11:32 #1
Lukker