Avatar billede gc4p Nybegynder
13. december 2010 - 10:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tidsbegrænset brug af Powerpoint ppt-fil

Hej.

Jeg skal sende en præsentation videre, men vil gerne have at den kun er læselig i en bestemt periode. Kan jeg i filens egenskaber sætte den op til kun at kunne åbnes til en bestemt dato?

Mvh
Kim
Avatar billede 2Mida Praktikant
13. december 2010 - 10:41 #1
Med en stump VBA-kode på PresentationOpen eventen kan du teste på datoen (hvis dato er korrekt sat på brugerens computer) og lukke hvis dato er overskredet med x antal dage
Avatar billede gc4p Nybegynder
13. december 2010 - 11:07 #2
OK, men det er uden for min rækkevidde :-(
Ikke noget nemmere?
Avatar billede gc4p Nybegynder
14. december 2010 - 09:23 #3
Ja der kommer ikke så mange kommentarer, så kan du hjælpe mig med dit forslag, 2Mida?
Avatar billede jkrons Professor
14. december 2010 - 10:56 #4
Husk, at løsningen ikke sikrer, at filen ikke åbnes. Den, der åbner, kan bare vælge at åbne "uden makroer". Så afspilles makroen, der tjekker filens alder ikke, og den åbnes alligevel.
Avatar billede gc4p Nybegynder
16. december 2010 - 14:12 #5
Godt så. Jeg lukker men tak for indsats.