Avatar billede mikkelkl Nybegynder
11. december 2010 - 15:48 Der er 11 kommentarer

Kan ikke starte windows 7

Jeg har købt en http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/145475/HP-Envy-151195eo-156.html for et halvt år siden ca.
Jeg har så formateret den og lagt en downloadet version af windows 7 ultimate x64 bit over.
1 uge efter jeg har gjort det gider den ikke starte windows. Når jeg tænder den så står den og siger: starting windows. Når jeg så prøver at ''launch startup repair'' finder den et problem efter 5 minutter. så står den og siger attemping repair i 2 dage har den stået, og nu har jeg lukket den ned. Er der nogle der kan hjælpe med hvad jeg skal gøre?
Ville virkelig være glad hvis der var en der kunne fortælle hvordan jeg kan gøre den god igen.
Har ikke så meget forstand på computer så hvis der er nogle der ved det ville det være dejligt hvis det blev skåret ud i pap.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2010 - 18:23 #1
Wupti så er der ged i den.
Har du formateret hele harddisken, eller kun c drevet?
Avatar billede mikkelkl Nybegynder
11. december 2010 - 19:25 #2
altså jeg kan gå ind og finde de filer fra c drevet og finde de gamle filer fra før jeg formaterede den. --> C:\windowsold001 eller sådan noget hed den vidst hvor alle de gamle filer ligger.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. december 2010 - 19:34 #3
Den kan du ikke bruge til at skrue tiden tilbage. Har du flere drev på pc? Evt et der hedder backup, recovery eller lignende?
Avatar billede mikkelkl Nybegynder
11. december 2010 - 20:36 #4
når jeg trykker f11 kommer den ind i det der hvor jeg skal vælge om jeg vil starte startup repair eller starte windows normalt så det kan jeg ikke
Avatar billede 220661 Ekspert
12. december 2010 - 09:08 #5
Og startup repair løser ikke problemet?
Avatar billede mikkelkl Nybegynder
12. december 2010 - 12:13 #6
Nej. Den står bare og siger attemping repair og det har den gjort i 1 dag før jeg slukkede den
Avatar billede 220661 Ekspert
12. december 2010 - 19:50 #7
Tror du skal låne en der har en Win 7 home premium, og installere fra denne. Brug herefter den nøgle du har på pc på klistermærket.
Avatar billede mikkelkl Nybegynder
24. marts 2011 - 19:15 #8
Tak for hjælpen dengang, Har dog senere fundet ud af det er fordi hardisken var brændt sammen.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. marts 2011 - 19:26 #9
Velbekomme.
I dit næste indlæg lægger du det bare som svar og accepterer dette. Du fandt jo selv ud af det.
Avatar billede mikkelkl Nybegynder
24. marts 2011 - 19:35 #10
Ja, hvis der var andre der havde lign. problemer.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. marts 2011 - 19:42 #11
Jeg afmelder her. Du lukker bare tråden når du mener det er tid.