Avatar billede danny_k Nybegynder
09. december 2010 - 20:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvor henter Google Maps sine virksomhedsoplysninger?

Jeg arbejder på Rønde Højskole og Efterskole.
Når jeg søger på "Rønde Efterskole" på http://maps.google.dk/, så kommer der en masse resultater frem som ikke er Rønde Efterskole.
Rønde Højskole og Efterskole er så først repræsenteret som søgeresultat H.

Mit spørgsmål går på, hvor Google Maps henter sine informationer om virksomheder fra?  - og hvad skal der til for at Rønde Efterskole dukker op som et selvstændig søgeresultat uafhængigt at Rønde Højskole.

Håber nogen kan hjælpe mig med afklaring.
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2010 - 21:37 #1
Google indhenter ikke selv informationer, men en virksomhed kan selv oprette sine informationer
Avatar billede leif Seniormester
10. december 2010 - 07:57 #2
jape44 -> De henter et eller andet sted fra også, jeg ved da at jeg arbejder sammen med en virksomhed som IKKE har oprettet alle afdelinger selv men alligevel kan de findes via siden.
Avatar billede leif Seniormester
10. december 2010 - 07:57 #3
jape44 -> De henter et eller andet sted fra også, jeg ved da at jeg arbejder sammen med en virksomhed som IKKE har oprettet alle afdelinger selv men alligevel kan de findes via siden.
Avatar billede larsmeyer Nybegynder
13. december 2010 - 04:18 #4
du kan se og rette oplysningerne på http://www.google.dk/places

Jeg mener de tidligere har fået data fra KOB, men jeg er ikke sikker.
Avatar billede danny_k Nybegynder
06. maj 2011 - 12:53 #5
JEg fik desværre ikke helt nogle svar jeg kunne bruge.