Avatar billede jorgenv Nybegynder
09. december 2010 - 12:16 Der er 4 kommentarer

indsætte nye fonts i word 2007

Er der nogen der ved hvordan man gør det?
Jeg har fontsene liggende i en fil i stifinder, men kan ikke få dem ind i word 2007?
09. december 2010 - 12:24 #1
Fonte er ikke noget, der installeres i det enkelte program. Det sker i styresystemet.

Hvilket styresystem anvender du?
Avatar billede jorgenv Nybegynder
09. december 2010 - 12:31 #2
øhh -
det er en helt ny pc,
er det windows 7?
Avatar billede SonyFreakDK Nybegynder
09. december 2010 - 12:51 #3
Du skulle kunne trække dem ind i mappen Skrifttyper der ligger i kontrolpanelet. Derefter skal du genstarte word og den burde loade alle font der ligger i den mappe.
Avatar billede jorgenv Nybegynder
09. marts 2011 - 10:49 #4
Tak for indlæg, desværre kan man ikke trække noget ind i mappen skrifttyper, kontrolpanel.
Er der nogle der har et bedre bud?