Avatar billede sigurd_h Praktikant
08. december 2010 - 10:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

1 tastatur/mus til 2 computere?

Hej

Jeg har to computere, som jeg ønsker at kunne styre med kun ét sæt tastatur/mus.
Kan det lade sig gøre? Hvis ja, hvordan?

Med venlig hilsen

Sigurd
08. december 2010 - 11:02 #1
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 11:15 #2
Du har ikke lukket et eneste af dine tidligere spørgsmål, og det skønt de alle 4 står i gult.
Avatar billede sigurd_h Praktikant
08. december 2010 - 11:31 #3
vkristofferschiemann, tak for det. Det burde være lige til ikke? :-)

jornx, tak for dit konstruktive indlæg. Har du ikke andet at lave end at lege politimand her en onsdag formiddag? :)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 11:43 #4
Ja så mangler vi jo bare at opleve, at du kontruktivt viser de som
har hjulpet dig, så megen respekt, at du lukker spørgsmålene.
Men det er måske spild at tid, at respektere andres hjælp, i din verden?
Avatar billede sigurd_h Praktikant
08. december 2010 - 12:05 #5
Respekt, det lyder hult når det kommer fra dig. Hvad med at respektere denne tråd?
Hvis du nu havde læst de 4 åbne tråde jeg havde, så var de ikke besvaret. Når en bruger besvarer så bliver den gul ja, men det er ikke ensbetydende med den er svaret. Så undgå venligst at prædike respekt, når du ikke selv har vist den fornødne respekt ved at sætte dig ind i tingene. Hav en god onsdag, og undskyld til læsere som må læse denne irrelevante meningsudveksling.
08. december 2010 - 12:18 #6
Ja det er super nemt, men du kan kun bruge en ad gangen :) og ud behøver osse kun en skærm da du kan skifte mellem dem :)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 12:23 #7
Nå så det er irrelevant og uden respekt, at påpege, at du ikke har lukket dine gamle spørgsmål. Ja det er så din vurdering. Jeg lader det ligge her.
Avatar billede sigurd_h Praktikant
08. december 2010 - 13:29 #8
vkristofferschiemann, men jeg kan vel godt benytte mig af to skærme hvis jeg ønsker det ikke?

jornx, ligesom det var din vurdering. Hav en god onsdag.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 13:41 #9
Tak i lige måde.

Måske var det værd at se på Logitech nye Mini- sender, som kan styre op til 6 enheder af gangen, både mus og tastatur. Har man en sender i hver computer, skulle man kunne bruge samme mus og tastatur. Og der følger en sender med både mus og tastatur.
Nu har jeg selv kun en Logitech M510 mus, så når jeg bruger en anden computer, må jeg flytte mini-senderen. Men det er nu ikke det store, når man har deres Setpoint driver installeret. Men 2 sendere er selvfølgelig nemmere.
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 13:45 #10
Ps. Nå ja, der skulle jo have stået modtager og ikke sender.
http://www.logitech.com/da-dk/mice-pointers/mice