Avatar billede Peder75 Nybegynder
08. december 2010 - 00:47 Der er 2 kommentarer

Animationsprogrammer til undervisning i folkeskolen

Hey,
jeg leder efter animationsprogrammer, gerne 3D der ikke kræver meget teknisk forståelse eller 3D kompetencer i brugen af programmet.

Håber nogen kan hjælpe!!

Mvh Pederpeder
Avatar billede CC112 Nybegynder
08. december 2010 - 09:41 #1
hej Peder75.
Blender 3D er et gratis og rigtig godt program.

Det er dog noget i stil med 3D max, men jeg personligt syns, ikke det var sværet at lære.

Her er en dansk tutorial du måske kunne kigge på.

Den er skrivet af en fyr ved navn Tommy Gard Helgevold, og han virker til at have styr på det.

http://www.hamsterking.com/?q=content/blender-24-guide-dk

hilsen
CC
Avatar billede Peder75 Nybegynder
08. december 2010 - 10:48 #2
Hey CC!

Kender lidt til det og har undersøgt det. Undervisningsmæssigt tager der lidt forlang tid ift. at lave en hel animationsfilm, men det er et fedt program!

Men tak for forslaget!

Mvh. Pederr75