Avatar billede aree0004 Nybegynder
07. december 2010 - 16:47 Der er 5 kommentarer

Skole computer?

Jeg skal have en ny computer af mine forældre, men kan ikke bestemme mig for, om det er en macbook pro 13" jeg gerne vil have..

Den nye computer skal være flot i design, have god batteritid og skal være til skole arbejdet..

Vil en macbook pro 13" være god til det? altså skole ting..
jeg skal dog ikke kun bruge den til det, men også til redigering af billeder, se film osv.

Den jeg har nu er en 15,4" - men kan man ikke hurtigt vænne sig til en 13", eller vil den være for lille til sådan noget?

Er der nogle anbefalinger?
Avatar billede hej-det-er-mig Nybegynder
07. december 2010 - 18:14 #1
vis du kan se bogstaverne på en 13" er den vel god nok, men til at se film på ville jeg nok fortrække en 15"
Avatar billede aree0004 Nybegynder
07. december 2010 - 18:39 #2
Hvis man nu kun tænker på skole arbejde, vil den så være god til det? Jeg oplever mange studerende der har en macbook pro, og mange siger at den er god ovs. men er den virkelig også det?
Avatar billede sketter Nybegynder
07. december 2010 - 20:17 #3
Skole computer siger du, har du set den nye Asus UL30A, den har en pokkers god CPU, og ville samtidig være super til redigering af billeder mm.
Avatar billede sketter Nybegynder
07. december 2010 - 20:18 #4
MACBOOK ER FANTASTISK, kun få laptops kan slå en macbook!
Avatar billede aree0004 Nybegynder
06. januar 2011 - 16:49 #5
Mine forøldre har købt en til mig..
tak for hjælpen (: