Avatar billede Angelo Praktikant
07. december 2010 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

BSOD

Hej

Jeg har et problem med et ATI XFX 5850 grafikkort. Det laver blå skærm, og jeg har prøvet med flere versioner af drivere.

hvad kan jeg gøre ved det ? Jeg burde nok bare reklamere over det ??
07. december 2010 - 19:14 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Point ude: 265 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/khoffmann ??? Stadig problem ved disse ???
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2010 - 08:22 #2
jeg vil godt vide hvilket bundkort det drejer sig om

hvorfor nu det - jo det er ofte sådan at folk mangler at opdatere eller installere chipset driver til det sp tjek lige det ud først

m.v.h
Avatar billede Angelo Praktikant
24. december 2010 - 00:45 #3
Hej alle

Jeg har lånt nogen ram, og har prøvet at sætte dem i, og der har ikke været bsod siden. Jeg har ellers kørt en memory test der ikke viste fejl. nu skal jeg bare lige finde ud af, hvilken en af rammene det er, via udelukkelsesmetoden.

Så stol ikke på en memory test.

Jeg vender tilbage om den bliver ved med at køre stabilt eller ej :-)
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2010 - 07:10 #4
hvilken memory test har du udført

havde du brugt denne her havde den sladret er jeg sikker på

http://www.ultimatebootcd.com/

det der med at teste ovenpå windows er en dårlig ide
man tester ved at boote op på cd
Avatar billede Angelo Praktikant
18. december 2012 - 10:26 #5
Den har fået nye ram, og nu virker den