Avatar billede 231077 Nybegynder
07. december 2010 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

progress bar i backup program programmeret i microsoft visual studio 2010 express

Hej

Jeg er i gang med at lave et program til familien, så vi kan tage backup eller restore filer.
Har designet programmet således, at man indtaster sit navn og backup/restore knapperne bliver enablet.

Jeg kan ikke få navnet til at stå i C:\Documents and Settings\USERNAME\Dokumenter, så den kopiere dokumenter for den der er logget på, det bliver kopieret over på vores server h:\.
Men jeg kunne godt tænke mig at mens den kopiere også pakker og pakken får brugernavnet.

dertil kan jeg heller ikke få progress bar til at arbejde sammen med knapperne..
jeg har lavet en lille test hvor jeg kopiere nogle filer fra en destination til en anden men kan simpelthen ikke på progressbar til at arbejde sammen med knapperne.

Er der nogen der har idéer eller kan være behjælpelig.

på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 10:41 #1
Hvilket programmeringssprog bruger du ?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2010 - 10:50 #2
Ups ... så ikke lige hvilken tråd jeg var inde på ;) nevermind

Jeg er desværre lidt ude af træning med VB, så kan ikke lige hjælpe. Fandt dog en ret god tutorial site på et tidspunkt, som jeg lige vil kigge efter ;)
Avatar billede 231077 Nybegynder
08. april 2011 - 08:23 #3
lukker opgaven