Avatar billede TInho Nybegynder
05. december 2010 - 14:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Fejl i gendannelse af PC?

Hej,

Jeg har lige prøvet at gendanne min PC, uden CD, men med den kode man skal bruge. Det gik fint indtil den genstartede, hvor der så kom en fejlboks frem "Windows kan ikke finde C:\WatchDSP.exe. Kontroller, at du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen. Hvis du vil søge efter en fil, skal du klikke på knappen Start og derefter klikke på Søg"

Jeg har ikke skrevet noget navn eller noget, og det er som om det hele fryser fast, for jeg kan ikke trykke OK?

HJÆÆLP.
05. december 2010 - 14:47 #1
Lyder meget underligt :)
hvis jeg var dig ville jeg gendanne den igen :)
Avatar billede TInho Nybegynder
05. december 2010 - 14:48 #2
Men hvordan gør jeg det? :)
Avatar billede TInho Nybegynder
05. december 2010 - 14:49 #3
Jeg kan jo slet ikke komme ind på computeren.
05. december 2010 - 14:54 #4
hvilket mærke er det :)
05. december 2010 - 14:56 #5
mig der har misforstået det :) troede du havde lavet et recovery :)

har du prøvet at lave et recovery :)du mister alle dine data på din computer da du reinstallere den så den bliver så god som ny :)
05. december 2010 - 15:02 #6
Hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

... men går den bare istå efter C:\WatchDSP.exe beskeden ? Eller hyr ?

Kan du starte i "Fejlsikker Tilstand" ...
Avatar billede TInho Nybegynder
05. december 2010 - 15:09 #7
Det er XP.

Ja, den går bare helt i stå, kan ikke se musen eller noget.
Jeg er ved at køre den med Fejlsikker Tilstand" og prøver at gendanne den før alt det her skete.

Morherboardet er Asus. :)
Avatar billede TInho Nybegynder
05. december 2010 - 15:15 #8
Men når jeg er inde med "Fejlsikker Tilstand", hvad skal jeg så gøre for at få den til at virke igen?
Avatar billede TInho Nybegynder
05. december 2010 - 15:21 #9
Nu kan jeg faktisk ikke komme ind på Fejlsikker Tilstand mere, uden at den boks kommer frem.

Skærmen bliver blå, og så står der "Installation genstartes..................." og så kommer fejl meddelsen op?
Avatar billede TInho Nybegynder
05. december 2010 - 15:24 #10
Hey hey hey, nu er jeg inde på computeren igen! Men hvordan gør man sådan, at ens computer bliver så god som ny? Altså som da man købte den, og den så dagens lys for første gang? Jeg har ikke den CD der medfører.
Avatar billede TInho Nybegynder
05. december 2010 - 15:56 #11
Jeg lukker tråden nu og laver en ny til et nyt spørgsmål. karise_lary skriv, så får du point.
05. december 2010 - 16:05 #12
... jeg tror ikke der er en "Factory Recover" mulighed. når den kører med det gamle XP system...

Fabrikat, Type, Model på 'dyret' ?

---

Systemgendannelse - så langt 'bagud' du kan få lov til ?
Avatar billede TInho Nybegynder
05. december 2010 - 19:53 #13
Hov, det var en fejl at jeg gav dem til mig selv, jeg er ny her inde. Hvordan giver jeg dig dem? :)

- det skal lige siges, at jeg har valgt at opgradere den til Windows 7 :)
05. december 2010 - 19:58 #14
Det med WIN7 er nok en go' ide´...

Det med "point" - la' nu det være; men så ved du det til en anden gang *S* ...

http://www.eksperten.dk/faq