Avatar billede Mallen32 Nybegynder
04. december 2010 - 21:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Xbox 360 og ps3 media server?

Hej

Jeg har prøvet at connecte min xbox med, ps3 media server på min computer men uden held, da computeren ikke kan se xbox´en, min xbox er sat til ruteren med kabel og computeren er trådløst sat til samme ruter, så hvordan får man dem til at mødes?
Avatar billede herpderp Nybegynder
08. december 2010 - 18:41 #1
hvilken version af PS3MS bruger du?
Jeg har ikke selv prøvet at bruge det til min Xbox men bruger det til min PS3.
Under status taben skriver den om den har fundet din PS3 eller ej. (ved ikke om den gør det med en XboX.) Ihvert skulle du kunne se forbindelsen under traces. Du må gerne poste hvad den skriver der.

Ud over det kan du verificere at

- Xboxen kan komme på nettet.

- Du kan pinge Xboxen fra din computer. (du skulle kunne se dens ip på din DHCP client liste i din router)

- At du har UPnP aktiveret på din router.
Avatar billede Mallen32 Nybegynder
08. januar 2011 - 16:14 #2
hvordan aktivere man UPnp?
Avatar billede Mallen32 Nybegynder
09. juli 2011 - 01:42 #3
ved ikke hvordan men det virker nu!
tak