Avatar billede dazzy Nybegynder
30. november 2010 - 14:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med grafikken diablo 2

Hej

Når jeg spiller kommer der en masse mærkelige farver.
Altså hele spillet kan stadig ses, dog med en masse røde og pinke og lyse farver henover, ret irriterende.

Mine drivere er up to date.
Jeg bruger windows XP, har ikke haft problemet på andre af mine computere.
Kan det virkeligt passe at mit grafik kort stinker så meget ?
jeg har en lenovo r500

På forhånd tak
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
30. november 2010 - 15:44 #1
fedt at høre folk stadig spiller det spil :)

har du prøvet at køre spillet i lille windows-mode?..

altså i genvejen:
højreklik..--> egenskaber
"C:\...\diablo2\d2exp" -w

viser den stadig samme farver?
Avatar billede dazzy Nybegynder
30. november 2010 - 20:56 #2
Stødte lige ind på noget med diablo 3 så fik skam lyst igen :D

Tja, trods at jeg ændre opstart til minimeret åbner den på samme måde. så ved ikke helt hvordan :)..
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
30. november 2010 - 23:27 #3
prøv evt. at kør den som win 98 ... ser om det gør er forskel...

eller

der er en test i samme mappe som diablo2.. D2Vidtest.exe..
kør den og vælg den som virker :)

eller

hvis du afslutter explorer.exe i "task manager"/"jobliste" kører det fint, men så skal du bare gå op i "new task"/"kør program" og skrive explorer.exe bagefter for at kunne bruge windows normalt!
Avatar billede dazzy Nybegynder
01. december 2010 - 08:18 #4
Uha,  at afslutte explorer.exe var lige det der skulle til siger mange tak !! :D nu jeg glad!
Lig et svar ! ;D
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
01. december 2010 - 13:31 #5
np