Avatar billede niemann1908 Nybegynder
29. november 2010 - 17:46 Der er 1 kommentar

Sony - Bravia Lcd skærm & Ps3 Hdmi ??

Hey - Jeg har forsøgt at opkoble min Ps3 til vores Sony, Bravia fladskærm, via Hdmi, men det er helt umuligt  - skærmen kan ikke finde min Ps3 ??
Hvad gør jeg ??

Vh. Rune
Avatar billede Svopper Nybegynder
29. november 2010 - 19:07 #1
Hej Rune

Først, har du prøvet at tjekke at det er den rigtige kanal du slår ind på?

Derefter, prøv når PS3 er tændt, hold on/off knappen nede i ca 5 sek. Det nulstiller skærm output for PS3.

Håber jeg kunne hjælpe. :)