Avatar billede gomsen Nybegynder
29. november 2010 - 10:54 Der er 1 kommentar

hjælp til Compaq mini

hej jeg har en Compaq mini og det er sårn at den er født med ubuntu og xp jeg har slette hele harddisken da den kom med blå skærm undre installation og nu efter jeg har slette harddisken kommer den med det samme hvorfor?
Avatar billede madsens90 Praktikant
30. november 2010 - 09:42 #1
"Blå skærm" kan skyldes software såvel som hardware problemer.
Har du mulighed for at brænde en CD, for så kender jeg flere programmer som du kan brænde ned på en CD, sætte i din maskine, og så starte op på CDen, og så kan den teste din maskine igennem for fejl?