Avatar billede MartinAiden Nybegynder
25. november 2010 - 17:51 Der er 4 kommentarer

Nogle der vil tjene 100 kr på 20 min??

Vil gerne have hjælp til hvordan man laver det her...

http://www.fbadpower.com/

Jeg laver videoen i power point, det du skal gøre er at finde ud af hvordan man laver play... Så man ikke kan spole, også skal der kommer en paypal knap efter et stykke tid...

Hvis du ved hvordan man laver det stykke arbejde som du ser på: http://www.fbadpower.com/

Så hvis du vil tjene 100 kr for 20 min arbejde så hjælp med dette ;D

Så hvis du kan lave det her arbejde: http://www.fbadpower.com/

Så skriv endelig til mig.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 02:19 #1
No way jeg klikker ind på den side.
Alene det faktum at du nævner siden 3 gange, tænder advarselslampen der siger "pshishing/virus/malware" på den side.

Desuden kan du ikke sætte Paypal HTML/javascript ind i en powerpoint...
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2010 - 10:35 #2
sidwave > da jeg sidder med et godt beskyttet styresystem, tog jeg chancen og tjekkede - du har helt ret!! Det er en fup side tilhørende et eller andet obskurt, amerikansk firma...

I øvrigt er der da ingen free-lance programmører, der arbejder for 300 kr. i timen...
Avatar billede MartinAiden Nybegynder
26. november 2010 - 13:16 #3
Hvad fanden snakker i om drenge!!!

Det jeg spørger om, er hjælp til at sætte det op... Det har skud intet med virus at gøre Come on da !

Fup firma??? Han er en af de største marketing gurus i verden... Tror nu nok han ved hvad han laver min ven ;)
Avatar billede intenz Novice
26. november 2010 - 23:28 #4
Jeg ville ikke kommentere på ham der har lavet den, udover det også ligner noget scam i mine øjne. Hvis søger du på ham på google er alt hvad der dukker op sider han selv har lavet/har indflydelse på. Men nok om det.

Videoen er lavet i flash, prøv at spørg i det forum. Du kan ikke lægge paypal ind i flash, som også bliver nævnt. Men kan lægge den 'udenfor' i alm. HTML.