Avatar billede bullerbravo Nybegynder
24. november 2010 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netgear WNR2000v2

Hej,

jeg har for nyligt skiftet til Win7 og trådløs forbindelse via Netgear WNR2000v2.
Nu viser det sig så at jeg via mit Outlook ikke kan sende mail, men godt modtage dem.

JEg har været gennem hele opsætningen og kan ikke finde noget. Firmware er opdateret til nyeste.

Håben nogen kan hjælpe inden jeg gør noget ondt...
Brian
Avatar billede luisdk Nybegynder
24. november 2010 - 22:02 #1
umiddelbart vil jeg altså gætte på fejl i opsætningen. måske der mangler et"." et sted eller der er et tegn for meget...

vejledning til opsætning af outlook 2007:
http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/publish.php?id=25562
Avatar billede Vandreren Novice
24. november 2010 - 22:06 #2
Tjeck oplysningerne om SMTP-serveren i Outlook.
Avatar billede luisdk Nybegynder
24. november 2010 - 22:12 #3
Server til udgående post er der indtastet: asmtp.mail.dk
har du sat portnummeret til 587?
er "Serveren til udgående post (SMTP) kræver godkendelse markeret"?
Avatar billede bullerbravo Nybegynder
09. december 2010 - 20:07 #4
tak for svar. var tur over tdc.dk som lave en online fejlretning, og nu kører det igen :)
Tak