Avatar billede no9be Nybegynder
24. november 2010 - 15:04 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Jeg skal overføre data fra min harddisk fra min bærbar - hvordan?

Hej

Jeg skal overføre alt data fra min bærbar, men min bærbar kan ikke starte. Jeg får grå skærm efter win7 logo er blevet vist.

Er det muligt at tag harddiskken ud af den og tilslutte en stik til harddisken, som så kan tilsluttes til en anden computer og på den måde overføre alt data?

Og hvor kan man købe sådan et stik?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2010 - 15:07 #1
ja det kan du med sådan en

http://www.sandberg.it/product.aspx?id=133-43

◦1 Sandberg USB All-In-1 Hard Disk Link
◦1 230V power supply
◦1 Power cable for power supply w/Euro connector
◦1 Power cable for power supply w/UK connector
◦1 SATA connection cable
◦1 Power adapter for SATA hard drive
◦1 Power adapter for 2.5" IDE hard drive
◦2 User guides
◦1 Warranty card

m.v.h
Avatar billede no9be Nybegynder
24. november 2010 - 15:13 #2
Er du sikker at man kan bruge dette stik, selvom ens computer ikke fungere? Skal man ikke være inde i windows for at gøre det?
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. november 2010 - 16:11 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2010 - 16:34 #4
dimsen kræver, at du piller harddisken ud af den bærbare, og har den liggende på bordet - kabel-pakken sluttes til, og derefter til usb-port på din stationære. Så dukker drevet op i stifinder, og du kan trække dine filer over.
Avatar billede no9be Nybegynder
24. november 2010 - 16:57 #5
Tak til jer allesammen.

Claes57 hermed points til dig. Mange tak.
Avatar billede no9be Nybegynder
24. november 2010 - 17:03 #6
Hvordan giver jeg points? Gider ikk gi dem til mig selv.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. november 2010 - 17:09 #7
jeg laver et svar, og det skal du acceptere...
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. november 2010 - 17:20 #8
Du skal bare give poient til jægerne jeg samler ikke men du skal også give til treatmenice
Avatar billede no9be Nybegynder
24. november 2010 - 21:30 #9
Mange tak, jeg ville også give point til treatmenice, men ved ikke hvordan.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 08:39 #10
ok men så burde du have bedt mig lægge et svar du kunne acceptere

http://www.eksperten.dk/faq

du kan kune rette den på 2 måder

enten oprette et nyt spørgsmål med en link til det her så folk ved hvad det er
eller bede den der tog point dele

jeg vil fremover bruge svar som første og derefter kommentar da det ikke er forbudt

poko 1 - du kan ligeså godt samle i stedet for hver gang at skrive du ikke gør - det gjorde jeg også i starten med gad det ikke mere
Avatar billede no9be Nybegynder
25. november 2010 - 10:18 #11
Hej treatmenice

Jeg opretter ny spørgsmål, så bare læg et svar og du vil får 100 point også.

Hilsen
Benjamin
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 10:27 #12
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 11:12 #13
Hmmm - man skal godt nok være grisk for at stjæle andres points på den måde....
Avatar billede claes57 Ekspert
25. november 2010 - 11:39 #14
jf #5 og #6, så lagde jeg et svar (#7).
Jeg vidste jo ikke noget om #9 på det tidspunkt.
Hvori ligger 'stjæle'?
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 11:41 #15
hvad mener du mortenvp
husk at skrive uddybende

point systemet er til for at højne iveren herinde og for mange er det et must at ligge øverst på point tavlen

hvis du vidste hvor mange der i tiden er blevet snydt eller andet angående point havde du bare ignoreret det

om der er nogen der får point de ikke skulle have haft er der kun en der bestemmer - spørgeren

men det er ikke forbudt at tage dem hvis man har deltaget i tråden selv om moralen måske burde have ringet men sådan ser jeg ikke på det - det var da bare ærgerligt

men der er et problem med svar og kommentar herinde
utrolig mange opretter nyt spørgsmål som et svar - det er ikke forbudt
hvis man ser i oversigten på forsiden af eksperten at der er gule markeringer er der jo mange der fejlagtigt tror det er ved at blive lukket og så er deres manglende svar måske løsningen der aldrig kom.

jeg overvejer også at lægge første indlæg som svar - altid

en overgang var der for mange åbne spørgmål så vi der skriver herinde begyndte at lægge svar for i det mindste at få spørgeren til at forholde sig til dem men men men

det var straks gamle knolde herinde ude med kommentarer om billige point og så videre - alle der skriver herinde har på et eller andet tidspuinkt modtaget point de ikke skulle have haft
det kan skyldes manglende mails eller andet herfra

i det store hele skal vi ikke bare glæde os over at den globale opvarmning er slået igennem - ellers havde vi haft 40 graders frost tror politikkerne - se på din elregning - nu da den er er aflyst kunne de jo glimrende sænke afgifterne igen
pengene er jo bare flyttet ud i et afgiftsræs sopm man skal være ledende ingeniør for at finde ud af

sådan er der så meget
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 11:58 #16
jeg har jo fået point så længere er den ikke

http://www.eksperten.dk/spm/924928#reply_7692424

man kan også godt dele point - det kan systemet godt finde ud af herinde
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2010 - 12:04 #17
Jeg uddyber da gerne.

Der bliver stillet et spørgsmål, som treatmenice svarer fyldestgørende på. Efter min bedste overbevisning bør man så - selv om spørger måske ikke lige kender pointsystemet - undlade at tage imod points, men henvise til at treatmenice var først med et svar og derfor også bør have belønningen.

Jeg synes det er ganske almindelig pli, men det er måske bare mig....