Avatar billede 9000aalborg Nybegynder
19. november 2010 - 21:51 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Ingen kontakt til iPhone 4

Har lige købt en iPhone 4. Jeg indsatte mit sim-kort og startede op via iTunes. Alt gik fint og telefonen kørte bare derudaf!

I går aftes ville jeg så overføre noget musik fra min iTunes til iPhonen, hvilket den også gjorde. Da jeg så loggede af iTunes sagde telefonen at den ikke kunne genkende den!

Jeg forsøgte herefter at genskabe telefonen, men fik beskeden at den ikke kunne genskabs på grund af fejl 1004!

Jeg snakkede med en kammerat i dag og han mente at telefonen er død!! Det kan da ikke passe - eller hvad?

Nogle gode forslag til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede 9000aalborg Nybegynder
19. november 2010 - 22:14 #2
Ja der har jeg været! Synes næsten jeg har været alt igennem.
Skal lige siges at telefonen kun er i recovery mode når den tændes.
Avatar billede Mobillivdotnu Nybegynder
27. november 2010 - 09:29 #3
Har du opdateret den med sidste update?
Avatar billede 9000aalborg Nybegynder
27. november 2010 - 09:52 #4
Ja jeg har! Det er det bestemt ikke blevet bedre af! Telefonen er nærmest låst i, hvad jeg mener der hedder Recovery Mode. Når jeg opdater får jeg konstant en fejlmeddelse der hedder 1013! Kender du noget til den?
Avatar billede Mobillivdotnu Nybegynder
27. november 2010 - 10:11 #5
Hmm, nej desværre. Jeg tror der er en fabriksfejl i din iPhone. Jeg ville bytter den asap. Men det er da ekstra surt, når man lige har fået en ny mobil.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2010 - 15:11 #6
Bytte?

Det er altså Apple vi snakker om, så det er en reparation der bliver tale om.
Avatar billede Mobillivdotnu Nybegynder
27. november 2010 - 15:42 #7
Jeg gør ud fra, at den er købt i en butik og så de give en ny og/eller sende den til reparation. Der er jo garanti det første år.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2010 - 15:53 #8
Hvorfor lægger du det som svar?

Ja garanti, men Apples servicebetingelser skal overholdes, dvs. Apple´s servicepartner skal melde den DOA, før der kan udleveres en ny, og det tyder det ikke på at den er.
Avatar billede Mobillivdotnu Nybegynder
28. november 2010 - 11:13 #9
Det var en fejl, beklager.

Det er klart, men det må 9000aalborg så presse på for, at de gør. Det kan jo ikke være meningen, at man købe en mobiltelefon og så er der problemer med det samme samt at man så ikke kan få en ny, uden beregning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2010 - 12:32 #10
Han kan presse så tosset han vil.
Apples betingelser skal overholdes. Ellers kan Apple straffe forhandleren.
Avatar billede Mobillivdotnu Nybegynder
28. november 2010 - 14:12 #11
Ja, men nu står Apples betingelser ikke over dansk lovgivning. Det problem er imellem Apple og forhandleren.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2010 - 16:44 #12
Korrekt, men han får intet ud af at presse. Så simpelt er det.
Avatar billede Mobillivdotnu Nybegynder
02. december 2010 - 07:05 #13
Han skal i hvert fald ikke bare acceptere, at han købt en mobiltelefon og så virker den ikke. Han har krav på en ny.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. december 2010 - 08:45 #14
Hvis ikke den kan laves ja :)
Avatar billede 9000aalborg Nybegynder
04. april 2011 - 08:49 #15
Den blev solgt som defekt!