Avatar billede fowles Nybegynder
19. november 2010 - 10:55 Der er 3 kommentarer

opret cmd fil til afvikling af SAS program på bestemt tidspunkt

Hejsa

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg oprette en CMD fil til afvikling af SAS program?

Jeg har selv søgt lidt på emnet, men det råd jeg får er altid "opret cmd" og læg den ind i Windows Opgavestyring, men hvordan gør man lige det?

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 11:28 #1
cmd er ligesom en bat fil
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2010 - 11:31 #2
åhh ja.. og så skal den lige ind i Task scheduler fra dit kontrolpanel, alt efter hvilket Windows OS du bruger
Avatar billede j3ppah Novice
19. november 2010 - 12:27 #3
du laver en txt fil.

skriv i den:
"den komplette sti til filen du ønsker at køre"

gem filen
Ændre fil typr til .bat

Læg bat filen ind i task scheduler i kontrolpaneler...