Avatar billede Emirates Nybegynder
16. november 2010 - 21:09 Der er 2 kommentarer

USBLyd kort med speaker til Macbook pro

Hej Experter ;)

Jeg har en macbook pro, hvor jeg er kommet til at knække et minijack stik inden i hullet! Der sidder derfor en stump inde i lydudgangen som jeg ikke kan få ud (har prøvet alverdens løsninger fra nettet)!

Men det medfører jo også at jeg ikke har lyd på min kære maskine længere. Jeg har talt med Humac som fortæller at hele logicboardet skal skiftes (ja det koster lige 6800 uden moms og arbejdsløn) Ja det er ret galt :S

Nåaarhh men det er der jo intet at gøre ved, og derfor må jeg thy til andre metoder. Jeg ved der findes de her USB lydkort som burde virke.

Men ved I om man kan købe nogle USB-lydkort med indbyggede højtalere??

jeg har fundet ét, men kan ikke helt forstå om der er indbygget højttaler I?

http://www.pacificgeek.com/product.asp?id=89653

HA en rigtig god aften :)
Avatar billede aners Nybegynder
16. november 2010 - 22:17 #1
Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad du har forsøgt, men vil alligevel tilføje en idé:

Tag en tændstik, påfør superlim(ganske lidt) i unden uden svovl, før den forsigtigt ind i stikket til den rammer stumpen, hold den stille til limen er hærdet.

Hvis du bruger rette mængde lim, kan du efter nogen tid hive stumpen ud.
Avatar billede Emirates Nybegynder
16. november 2010 - 22:23 #2
Hej, Tak for svaret.

Men det har jeg prøvet :)