Avatar billede aljp Nybegynder
16. november 2010 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lukke en tråd?

Hvorledes lukker jeg en tråd, hvor løsning er fundet?
16. november 2010 - 09:47 #1
Man lukker en traad ved at acceptere et svar, et indlaeg markeret med gult, og man accepterer svaret ved at saette et flueben i den lille firkant og derefter klikke paa feltet 'Accepter svar og afgiv points.'

Jeg kikkede paa det svar du proever at lukke.  Hvis du har haft hjaelp af indlaeggene fra et eller flere medlemmer men de indlaeg er sendt som kommentar (ikke markeret med gult) saa skal du bede det eller de medlemmer om at oprette et svar for points.  Hvis du ikke har kunnet bruge indlaeggene saa skal du acceptere dit eget svar.

Dette her spoergsmaal drejer sig om Eksperten selv og for saadanne spoergsmaal gives der traditionelt ikke points.  Du skal derfor selv oprette et svar (som du gjorde ved det andet spoergsmaal) og acceptere det.

Hvis du har flere spoergsmaal saa sig til.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2010 - 09:51 #2
du kan se det foroven på siden under FAQ

lægger en link
http://www.eksperten.dk/faq

her

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

m.v.h
Avatar billede aljp Nybegynder
17. november 2010 - 16:29 #3
Jeg er meget ked af at det skal være så svært - jeg har godt nok brugt megen tid på noget, der ikke havde med mit oprindelige spørgsmål at gøre
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2010 - 16:53 #4
tænk på andre der bruger en masse tid på at hjælpe dig og så vender du ikke tilbage til spørgsmålet og gør det færdigt

det er ikke retfærdigt over for andre mennesker at være overfladisk og lige glad

næste gang du stiller et spørgsmål kommer der brugere næsten øjeblkkelig og hjælper dig