Avatar billede patrick_wuk Nybegynder
15. november 2010 - 19:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

duplicate micro SD ?

Hej jeg skal bruge en duplicate til micro SD jeg har kigget på http://www.runtechmedia.com[...]

men jeg syntes den er lidt for dyr.. er der en anden løsning eller en anden måde at duplicate micro SD jeg vil max bruge ca 1500. kr.

ps. jeg ved godt at man kan bruge en usb pin hvor jeg kan kopier et kort af gangen på pc`en men søger en hurtigere løsning håber der nogen der kan hjælpe mig..
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2010 - 20:28 #1
på en moderne pc kan du let sætte mere end 4 usb-stik i ad gangen, så du kan da sagtens kopiere 4 kort ad gangen med stifinder.

dit link virker ikke, så jeg ved ikke, hvad du har set på.
Avatar billede patrick_wuk Nybegynder
15. november 2010 - 20:39 #2
Sorry http://www.runtechmedia.com/product.asp?sku=SDShark-3T-BK

ja ved jeg godt det er til mit arbejde og der har vi kun barbar pc

men 2 usb
Avatar billede claes57 Ekspert
15. november 2010 - 20:54 #3
så sæt en usb-hub på med 7 udgange (gerne med ekstern strømforsyning, så der er rigeligt strøm til skriveprocessen), og en dongle i hver.
Avatar billede patrick_wuk Nybegynder
15. november 2010 - 22:42 #4
tak for svaret det lyder som en god ide, en dongle? er det sådan en til at sætte et micro SD i..

er der forskel på hastigheden på dem??
Avatar billede claes57 Ekspert
16. november 2010 - 11:30 #5
noget som denne hub
http://www.midtdata.dk/hardware_1000094210_Trust-HU-5870V---7-Port-USB2-Hub.html
som er med strømforsyning (det skal det være)
og så et antal af disse
http://www.midtdata.dk/hardware_1000142483_Kingston-USB-microSD-Reader-.html
den type er valgt, da den intet fylder, så man let kan udtage 'skifte drev' på den enkelte - jeg vil dog nok sætte alle 7 til at skrive på en gang, og først udtage/skifte når alle 7 er færdige (=sikker fjernelse) - derefter sætte næste hold over.
Avatar billede patrick_wuk Nybegynder
18. februar 2011 - 20:46 #6
tak claes57
Avatar billede patrick_wuk Nybegynder
18. februar 2011 - 20:47 #7
.
Avatar billede patrick_wuk Nybegynder
18. februar 2011 - 20:47 #8
.