Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 12:14 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gør arbejdet på Eksperten lettere at forstå for nye brugere!

Hvorfor fjerner man ikke svar under de små tekstbokse?
Rigtig mange af de nye brugere der stiller spørgsmål lægger første indlæg som svar, og det er fuldstændig unødvendigt (og irriterende).
Al dialog gennem tråden til løsning er fundet af spørger burde kun kunne køre som kommentar.
Kunne måske gøres på denne måde:
Under den lille boks kunne måske stå: "Deltag i tråd"
Trykkes på denne kommer en boks til syne, hvor muligheden er:
1. Skriv en kommentar.
2. Skriv et svar til afslutning af tråd (Se FAQ 3-5)
Hvorefter den valgte løsning vælges.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2010 - 12:33 #1
Det er en IQ test, så vi kan filtrere :-)

Men du har helt ret. Det er misvisende og man undre sig nogle gange over ordvalget her på siden.

Problemet opstår når man fra Admin´s side foretager en ændring på sidens opbygning, bliver det mødt med seriøs stres fra os som har vænnet os til det.

Point systemet er jo en hellig ko!
Avatar billede neoman Novice
14. november 2010 - 12:45 #2
I de hele taget skelnen mellem "Kommentar" og "Svar" er lidt kunstig. I andre fora kan OP markere en kommentar og vælge den som besvarelse.

Og du har ret i, at de fleste nye bliver snotforvirrede over mekanikken. En del gamle er stadig forvirrede :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 12:54 #3
Ja og hvorfor så ikke rette op på det?
Det er jo møg irriterende at skrive de samme irettelser (på en pæn måde) i måske 90% af tilfældene.
Kan det virkelig være så svært?????
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 12:57 #4
Der skulle måske linkes direkte til Faq 3-5 under valg 2?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. november 2010 - 12:59 #5
#1 Det er en IQ test, så vi kan filtrere :-)
Kan nye brugere der ikke er pc kyndige bruge det til noget???
Tror jeg næppe.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2010 - 20:16 #6
Der skal laves noget om det er sikkert.
Svar + Kommentar duer ikke.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2010 - 10:11 #7
Jeg synes det er utrolig ringe der ikke fra Ekspertens ledelse ikke side er interesse i at se på de indlæg der har noget med brugen af Eksperten at gøre.
Hvor er i henne??????
Hvorfor kommer i ikke med kommentarer på det der spørges om?
Er spørgsmålet lagt det forkerte sted?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2010 - 10:14 #8
Jeg kan vel bare lukke denne igen (irriteret)? Ingen reaktion i 6 dage.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2010 - 20:34 #9
Lukker.