Avatar billede lockmedown Nybegynder
13. november 2010 - 00:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Multiplayer problemer

Hej alle eksperter
jeg har for nylig købt det nye medal of honer 2010
jeg har gennemført campain mode (single player mode9 , men når jeg skal spille multiplayer går jeg ind i spillet og finder en bane som jeg prøver at gå ind i men når den har stået lidt går den ud af spillet og ud til skrivebordet :o
hjælp mig,det er rimelig surt at bruge penge på et spil man ikke kan spille :o
Avatar billede Six Nybegynder
13. november 2010 - 01:35 #1
Problem #10: Medal of Honor 2010 PC keeps crashing / crashes to desktop (CTD) during launch or while loading

Possible Solution #1: (by NwA_Rockstar)

go into your my document/ea games/ MOH folder and open the settings change your Direct X setting from auto to 9 that should fix the problem

Possible Solution #2: (by Skadummy)

Open "settings.ini" and under WindowSettings change fullscreen="true" to fullscreen="false" and play the game windowed for the time being.

Prøv med denne løsning ?

c/p fra: http://www.gamebrood.com/2010/10/12/medal-of-honor-2010-pc-crash-freeze-crash-to-desktop-installation-error-black-screen-corrupt-files-cant-play-multiplayer-general-protection-fault-low-performance-download-manager-error-gra/
Avatar billede lockmedown Nybegynder
21. november 2010 - 22:26 #2
Det hjalp ikke...
Avatar billede lockmedown Nybegynder
13. januar 2011 - 23:59 #3
kk