Avatar billede vibefy Nybegynder
12. november 2010 - 22:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mp3 detaljer - på mac?

Hej :-)

Jeg har indtil for en måned siden været Windows bruger, og kender derfor ikke særligt meget til mac.. Jeg har nu lært en del omkring mac'en, men jeg har længet søgt og bøvlet med at finde ud af, hvordan man ændrer detaljer på en .mp3 fil.. Normalt på en windows computer, trykker du jo: Egenskaber - detaljer, og så kan du jo ændre som du vil, med album, filnavn, kunster osv osv.. Det eneste jeg kom frem til på Mac'en, var at jeg kunne trykke "vis info" men der kommer man ikke langt fra.. Da jeg så prøvede med iTunes, kom jeg i tanke om, at man i iTunes kan instille at når man ændrer kunster og navn i iTunes, ændrer iTunes automatisk kilde mp3 filen for en..

Kan nogen hjælpe mig her?

På forhånd tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2010 - 13:29 #1
Jeg tror du får mere hjælp i denne kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/MacOS
Avatar billede vibefy Nybegynder
16. januar 2011 - 00:19 #2
Tak for hjælpen :) hvis du vil lægge et svar, giver jeg dig pointene..
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2011 - 15:48 #3
Nu gav jeg ikke en løsning, så tag point selv :)
Avatar billede vibefy Nybegynder
26. januar 2011 - 16:45 #4
.
Avatar billede vibefy Nybegynder
26. januar 2011 - 16:45 #5
.