Avatar billede ninjatheo Nybegynder
11. november 2010 - 12:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

køb af pc

Hej.

da jeg ikke vil give al verden for en pc, men jeg skal spille på den har jeg være inde og kigge efter en brugt.

Jeg har fundet denne som jeg kan få for 2500 kr.

Processer: Amd Phenom 9650 Quad-core processor

Motherboard: MSI K9N2 SLI Platinum Socket AM2 ATX
Motherboarded har mulighed for at benytte to grafikkort for at yde den bedst mulige grafik. Grafikkortet som er i denne kan også benytte det.
Grafikkort: NVIDIA® GeForce® 9600 GT.

550W gamer strømforsyning, for optimeret performance.
Der er ligeledes indtalleret en justerbar CPU blæser.
2 gange cd-rom drev, hvor det ene er et brænder drev.
Der ligger en 600GB Harddisk

Er den noget ved? jeg har set benchmark på både cpu og grafikkort og der klarer de sig ganske udemærket.
Avatar billede michael_stim Ekspert
11. november 2010 - 13:25 #1
Velkommen til eksperten. Det er ikke tilladt at oprette dobbeltspørgsmål, så luk venligst dette eller det andet du har oprettet. Det lukkes ved at du lægger et svar og accepterer det.
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
11. november 2010 - 13:27 #2
..
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
11. november 2010 - 13:30 #3
Jeg kan ikke lige se hvor det acceptere halløj er henne
Avatar billede ninjatheo Nybegynder
11. november 2010 - 13:35 #4
f
Avatar billede kimtheman Novice
11. november 2010 - 13:39 #5
Ved:
Skriv et indlæg
Kommentar (til forslag)
Svar (til løsninger og pointgivning)
Der trykker du på svar. Og skriver noget og derefter kan du acceptere svaret.

Men fatter nu ikke du ikke spare lidt mere. For brugt er % garanti og smutter grafikkortet/ bundkortet/ processoren eller lign. Så bliver det måske en dyre løsning.